- Berlińskie targi są najważniejszymi na świecie. Promowane były miasta i kraje ze wszystkich kontynentów. Cieszę się, że Elbląg był wśród nich. Uczestniczyłem w uroczystym otwarciu targów i przyznam, że nasze stoisko cieszyło się dużym zainteresowaniem. Promowaliśmy również Elbląską Strefę Kibica, co idealnie wpisało się w promocję kraju. Oficjalne stoisko Polski skupiło się właśnie na promocji Euro 2012. – powiedział prezydent Grzegorz Nowaczyk.
Motywem przewodnim stoiska, przygotowywanego razem z powiatem elbląskim, ostródzkim, iławskim i Ostródą, był Kanał Elbląski.
- Makieta Kanału była oblegana przez zwiedzających. Na targi przygotowaliśmy ponad 2500 folderów w różnych językach. Część z nich otrzymali od nas pracownicy Polskiej Organizacji Turystycznej, by dystrybuować je w Berlinie już po zakończeniu targów. – dodała Marzena Maj z Departamentu Komunikacji Społecznej.
Foldery reklamowały bazę noclegową oraz atrakcje turystyczne Elbląga. Udział w targach w Berlinie kosztował miasto 15 tysięcy złotych.
Strefa Biznesu: Zwolnienia grupowe w Polsce. Ekspert uspokaja
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?